Ijtimoiy media reklama

Ijtimoiy media reklama Ijtimoiy media reklama

Xizmat haqida

Ijtimoiy media marketing yoki SMM deganda ijtimoiy mediada brendni (mahsulot, xizmat) targ'ib qilish yoki PRga asoslangan marketing faoliyati tushuniladi. Asosiy vazifa tinglovchilar uchun "o'z" bo'lish, unga qiziqarli ma'lumotlarni berish, ijobiy idrokni shakllantirishdir. Noto'g'ri yondashuv bilan sodiqlik o'rniga ochiq dushmanlikni olish uchun yuqori xavflar mavjud.

Qidiruv tizimlari tomonidan yangi siyosat olib borilishi munosabati bilan ularning ijtimoiy tarmoqlarda guruhlari bo'lgan saytlarga bo'lgan ishonchi ancha yuqori. Shunga ko'ra, bu ularni qidiruvda eng yaxshi pozitsiyalarga olib keladi.

Ijtimoiy media foydalanuvchilarini jalb qilish usullari

1. ommaviy yoki jamoat yaratish. Bu bugungi kunda eng oson va eng samarali SMM variantidir. Natijada, sizning manbangizga o'tadigan va xaridlarni amalga oshiradigan sodiq mehmonlarni olish mumkin;

2. virusli reklamadan foydalanish. SMM maqsadlari uchun axborot virusini yaratish bir vaqtning o'zida oson va qiyin. Qiziqarli va sifatli tarkibning global tarmoq bo'ylab maksimal tezlikda tarqalishiga kafolat yo'q. Ammo agar bu amalga oshsa, natijalar sizni hayratda qoldiradi. Agar tarkib sizga yoqsa, foydalanuvchilar uni faol ravishda tarqatadilar.

3. tanlovlar. Turli xil lotereyalar va tanlovlar ijtimoiy tarmoqlardan saytga yaxshi trafik beradi. To'g'ri, ular hali ham o'tkazilishi, mos sovg'alarni tanlashi, Tercihen eksklyuziv yoki qimmat bo'lishi kerak.

4. ijtimoiy media reklamalari. Bu SMMning eng qimmat usullaridan biri, ammo bu sizga maqsadli auditoriyani olib kelishi mumkin. O'zingizning ommaviy reklamalaringizni tematik hamjamiyatda buyurtma qilish orqali siz nafaqat yangi izdoshlarni, balki haqiqiy mahsulot xaridorlarini ham olishingiz mumkin.

Xizmat quyidagilarni o'z ichiga oladi:

  1. potentsial mijozlar bazasini shakllantirish;
  2. maqsadli auditoriya bilan doimiy aloqa;
  3. savdo o'sishi;
  4. qayta sotishni rag'batlantirish;
  5. tovar xabardorligini yaxshilash;
  6. maqsadli auditoriyangizning brendga sodiqligini oshirish;
  7. mavjud mijozlardan fikr-mulohazalarni olish.

Biz ishlab chiqqan loyihalar